Svar på tal, Måns .

Jag fick en kommentar från en man som hette måns
han undrade hur jag kan skriva å ä och ö eftersom att jag är i afrika
och hur jag kan ha en dator i en fattig by


jag tänkte svara på det nu
 ja vi bor i en fattig by, men min familj är inte fattiga, jag är ekonomiskt oberoende
varför vill jag inte tala om.

och hur jag kan skriva åä och ö beror på att jag har min svenska dator
och då finns ju dom tangenterna.


Hur har ni dte föressten i sverige?
har ni fått någon snö?


det är något jag verkligen saknar!


men någon gång ska jag ta med mej min familj till sverige så dom får
uppleva en svensk vinter :)


Kommentarer
Postat av: Måns Hellberg

Jo vi fick snö idag :)

Kan du förklara mer ?

Varför bor ni då i en fattig by?

Vad jobbar din man som?

Mvh Måns

2009-12-14 @ 15:02:25
Postat av: marie

Hur smakar vattnet där nere? :)

2009-12-14 @ 15:23:04
Postat av: Karin

Finns de någon möjlighet att kommma och hälsa på under en längre tid?

2009-12-14 @ 15:24:07
Postat av: Petra Jansson (vill bli volontär arbetare)

Hur går det med din kolik bäbis?

2009-12-14 @ 15:42:59
Postat av: linda

Vi fick snö inatt! Jag hade gärna velat vara i afrika istället för sverige nu, hatar snö!

2009-12-14 @ 22:49:09
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0