Svar på tal, Erik!

Hej Stina!
Kommer du ihåg mig?
Jag är din gamla klasskamrat från Ullhagsskolan i Borlänge.
Jag tycker verkligen att du ska åka till sverige, kan du inte ta med din son?
Jag vill gätte gärna träffa dig om du kommer till Sverige.
Kram // Erik



Hej Erik! ja jag kommer ihåg dej, du gav ju mej min första kyss!
jag tror det lutar mot eb sverige resa, du kanske kan bjuda på middag någon dag?
jag saknar dej.
anledningen till att jag inte tar med min son är att det antagligen kommer att bli
problem med tullen, varför vill jag inte skriva ut i bloggen. 

Kram Stina !

Kommentarer
Postat av: josefin

åk åk =)

2009-12-17 @ 14:07:37
URL: http://pixieblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0