Resultatet av mitt bakverk!

Hej igen!

nu har jag bakat lussekatter! jag har bjudigt mina väninnor här i byn.
dom tyckte det smakade annorlunda och gott

känns kul att kunna "bjuda på svenska traditioner"


Såg i mina kommentarer att ni har fått snö också, så mysigt!
när jag var liten älskade jag att åka källke i backarna hemma i sverige
min mamma brukade alltid göra varm choklad då också.

fina barndoms minnen!



Jag ska bjuda er på en bild från lussekatts baket, blev inte så många bilder tagna och dom flesta var det så dålig kvallité på..


men en bild får ni iallafall!










Kommentarer
Postat av: Marielle

Tycker dock att det är konstigt att det är tre män som bakar, varav minst två av dom är "vita"



Så jag tror inte att denna bloggen är direkt seriös, inte något av det du skriver känns seriöst, sant.



Och skillnaden mellan dina bilder stämmer inte alls.

Om den nu är sann, så får jag be om ursäkt

2009-12-17 @ 19:11:08
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0