Kolik som gör mej galen

Jag är så trött

Min lilla son har haft kolik i tre dagar nu
han bara skriker och gråter..
vad jag än gör så hjälper det inte..


jag håller på att bli tokig!

ge mej alla tips ni har, snälla!


idag blev jag rädd för mej själv..
jag tänkte en sån hemsk tanke..
jag ka inte rå för det, men jag skäms över att jag gjorde det
jag kommer skämmas hela livet över det.

men sån tur va blev aldrig min tanke en handling..
för isåfall hade han vart lejon mat nu..


jag vet det är hemskt.
och jag kommer som sagt aldrig förlåta mej själv för att jag tänkte tanken


jag älskar verkligen min son, men som nybliven mama med underlivsplågor och en son med kolik så kan  psyket sättas på spel, Finns det inge nybliva mammor som kan hålla med mej om detta?



Men som sagt jag älskar min underbara son!
speciellt nu när han sover.



Kommentarer
Postat av: linda

oj hoppas allt blir bra med din son!

2009-12-14 @ 22:50:07
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0