Jag är den jag är.

God kväll :)

Tänkte skriva ett inlägg med svar på två komentarer.

erik, klart du får bjuda mej på middag fast att jag har man, vi är ju gamla goda vänner :)

Marielle, jag kan garantera att denna bloggen är sann, men det är upp till dej att tro det eller ej.
jag har ingen anledning till att försöka överbevisa dej, synd bara att du tror att jag lägger ner tid på lögner
det går emot min godhjärtade moral.


nu ska jag krypa ner brevis min man och ha lite feel good time.
ha en bra kväll så hörs vi i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Erika Nilsson

Tycker faktiskt synd om stina när folk tror att hon inte finns på riktigt :S

2009-12-18 @ 11:08:20
Postat av: Marre

Tycker att det är lite konstigt att två personer har användt sig av en och samma blogg. Om någon i min närhet skulle dö skulle inte jag direkt ta över dennes blogg.



Sen de där som Marielle skrev med de två vita männen som "bakade med dig"

Bodde inte du i en fattig by i Afrika?

2009-12-18 @ 16:09:23
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0