tha blog says hellooo!

Hej eftersom att stina har valt att lägga ner bloggen så tänkte jag komma med lite liv likt ett blixtnedslag i den! jag heter malin, jag och stina är barndomsvänner. och ni som har hjärnan med er får gärna gratta mej på min namsdag! vi kan även ägna annan en tanke till eftersom hon hade namsdag igår, må hon vila i frid.


Stina har ju som ni märkt tappat intresset totalt för sin blogg.

jag tänkte tala om varför för er, en del kanske till och med är oroliga!

Stina mår bra, hon har träffat en jätte trevlig kulle som heter Abdulla
Dom bor i en liten by i afrika.
han är lejon jägare och stina är, hör och häpna!
HEMMA FRU I AFRIKA!

dom har fått en son vid namn barack hussein


dom lever visst lyckliga


jag har inte träffat stina sen under sommaren när hon var gravid
men jag hoppas på att träffa dom till jul!








Vackra stina och hennes underbara brudtärnaor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0