Att åka, eller inte åka...

vet ni vad?
jag saknar sverige oc min svenska familj så det gör ont!


jag vill fira jul i sverige men abdulla vill inte det.

jag funderar på att själv åka till sverige.
för att fira jul..

vågar jag lämmna min man och som här i arika själva?

mina väninnor i hyddan brevid har erbjudigt sej att hjälpa mej med min lille son


jag ska fundera ¨på detta idag och se hur jag gör.







Vem vill inte fira jul i ett såhär vacket och snötäckt sverige?


hur hade ni, mina kära läsare gjort?

Kommentarer
Postat av: Erik Hansen

Hej Stina!

Kommer du ihåg mig?

Jag är din gamla klasskamrat från Ullhagsskolan i Borlänge.

Jag tycker verkligen att du ska åka till sverige, kan du inte ta med din son?

Jag vill gätte gärna träffa dig om du kommer till Sverige.

Kram // Erik

2009-12-17 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0